Hulp & Service

alle veelgestelde vragen

Hoe werkt de verzending?
Nadat de bestelling is afgerond en betaald zorgt Inpakfeest ervoor dat alle artikelen verzameld, verpakt en verzonden worden. Het streven is om jouw pakket binnen twee werkdagen te verzenden. Voor het versturen van al onze pakketen maakt Inpakfeest gebruik van de diensten van PostNL, in de regel bezorgen zij het pakket de volgende dag bij jou thuis.

Inpakfeest is niet aansprakelijk voor het overschrijden van de levertijd door PostNL.

Let op, onze partner PostNL levert op zondag zowel geen brievenbuspakketen als postpakketen bij jou thuis. Op maandag bezorgen zij geen brievenbuspakketen, houd hier rekening mee bij het plaatsen van een bestelling.

In het geval dat Inpakfeest (Ashley) geniet van haar vakantie kan het zijn dat de levertijden langer zijn, dit zal ten alle tijden op de webshop aangegevenn zodat je hiervan voorafgaand aan het bestellen op de hoogte bent.

hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Alle pakketten van Inpakfeest worden verzonden met track en trace code, past jouw bestelling door de brievenbus ? Dan betaal je €4,10 verzendkosten. Heb jij een grotere bestelling, die niet door de brievenbus past? Dan zorgt Inpakfeest voor een grotere verpakking, die via PostNL verzonden wordt met een verzendskosten van €6,75.

Plaats je een bestelling boven de €50,- (excl. verzendkosten) dan komen de verzendkosten te vervallen?

Ben je woonachtig in Belgie? Dan bedragen de verzendkosten €9,-

Pakketten met bestemming Belgie worden bij een besteding van meer dan €100,- gratis verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Wij pakken jouw bestelling met veel zorg in en bieden deze zo snel mogelijk aan bij PostNL. Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Hoe werkt afhalen?
Woon je in de buurt van Voorschoten en wil je je bestelling graag ophalen? Dat is mogelijk! Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Ophalen bij winkelier’, dan worden er geen verzendskosten in rekening gebracht. Voor het afhalen van een bestelling zou ik je willen vragen om voorafgaand een afspraak te maken. (telefonisch of via de e-mail).
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Binnen 14 dagen mag je aangeven of en welke producten worden geretourneerd. Na de retourmelding heb je 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen.

Je kunt jouw retour hier aanmelden.

– Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
– Een retour wordt alleen geaccepteerd en gecrediteerd indien het aan de hierboven vermelde voorwaarden voldoet.

De verzendkosten van de retourzending van desbetreffende artikelen komen voor je eigen rekening. Ik raad je aan het/de product(en) met een track & trace code te verzenden, zodat er geen onduidelijkheid bestaat over het wel of niet aankomen van de geretourneerde producten.
Zodra ik de retourzending (conform de hierboven gestelde voorwaarden) heb ontvangen, zal ik binnen 5 dagen het bedrag van de producten crediteren.

Wanneer je de bestelling ongefrankeerd retourneert ben ik genoodzaakt kosten a €12,50 in rekening te brengen.

Wanneer je een product wilt ruilen, kun je het huidige product retour sturen en moet je een nieuwe order plaatsen met het product dat je graag wilt ontvangen.

Vertoont je product (onverwacht) gebreken, neem dan contact met mij op. Dan probeer ik een passende oplossing te vinden.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij Inpakfeest kun je op een veilige manier jouw bestelling betalen, dit kun je doen via: Ideal of vooraf overmaken. Daarnaast is het ook mogelijk om gebruik te maken van de diensten van Klarna achteraf betalen. Hiervoor worden €2,- transactiekosten gerekend. (Dit staat ook aangegeven in het betalingsproces)

Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling contant te betalen. Alle bestellingen dienen via de webshop te worden geplaatst en betaald.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@inpakfeest.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Wij respecteren jouw privacy en delen geen gegevens met derden. Jouw gegevens worden enkel gebruikt voor het verzenden van de bestelling.

Wil je hier meer over weten? Lees hier dan ons privacybeleid.

Mijn vraag staat er niet tussen, hoe kan ik contact opnemen?
Contact opnemen kan via het het contactformulier op onze contactpagina of mail ons via info@inpakfeest.nl
De waardering van inpakfeest.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 131 reviews.