Hulp & Service
alle veelgestelde vragen
Hoe werkt de verzending?
Inpakfeest is niet aansprakelijk voor het overschrijden van de levertijd door PostNL.
Let op, onze partner PostNL levert op zondag zowel geen brievenbuspakketen als postpakketen bij jou thuis. Op maandag bezorgen zij geen brievenbuspakketen, houd hier rekening mee bij het plaatsen van een bestelling.
In het geval dat Inpakfeest (Ashley) geniet van haar vakantie kan het zijn dat de levertijden langer zijn, dit zal ten alle tijden op de webshop aangegevenn zodat je hiervan voorafgaand aan het bestellen op de hoogte bent.
hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Plaats je een bestelling boven de €50,- (excl. verzendkosten) dan komen de verzendkosten te vervallen?
Ben je woonachtig in Belgie? Dan bedragen de verzendkosten €9,-
Pakketten met bestemming Belgie worden bij een besteding van meer dan €100,- gratis verzonden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Hoe werkt afhalen?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw retour hier aanmelden.
– Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
– Een retour wordt alleen geaccepteerd en gecrediteerd indien het aan de hierboven vermelde voorwaarden voldoet.
De verzendkosten van de retourzending van desbetreffende artikelen komen voor je eigen rekening. Ik raad je aan het/de product(en) met een track & trace code te verzenden, zodat er geen onduidelijkheid bestaat over het wel of niet aankomen van de geretourneerde producten.
Zodra ik de retourzending (conform de hierboven gestelde voorwaarden) heb ontvangen, zal ik binnen 5 dagen het bedrag van de producten crediteren.
Wanneer je de bestelling ongefrankeerd retourneert ben ik genoodzaakt kosten a €12,50 in rekening te brengen.
Wanneer je een product wilt ruilen, kun je het huidige product retour sturen en moet je een nieuwe order plaatsen met het product dat je graag wilt ontvangen.
Vertoont je product (onverwacht) gebreken, neem dan contact met mij op. Dan probeer ik een passende oplossing te vinden.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling contant te betalen. Alle bestellingen dienen via de webshop te worden geplaatst en betaald.
Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij respecteren jouw privacy en delen geen gegevens met derden. Jouw gegevens worden enkel gebruikt voor het verzenden van de bestelling.
Wil je hier meer over weten? Lees hier dan ons privacybeleid.